2013. május 13., hétfő

2.Díj:))

OMG!!2.díj

Először is nagyon köszönöm Nadia Elson blogírónak,hogy így megjutalmazott egy ilyen omg ajándékkal!! :))








Mint már egyszer említettem mindennek vannak fenntartásai ahogyan ennek is :D
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.
4. Küld tovább 11 embernek! ( Akitől kaptad azt alap, hogy nem lehet visszküldeni )


11 dolog rólam:
1.Van egy teknősöm.
2.Egy testvérem van.
3.Szoktam zenét hallgatni.
4.Szeretek olvasni.
5.Spanyolt szeretnék majd tanulni a jövőben.
6.Szerb felmenőim is vannak.
7.Utálom a kelbimbót XD.
8.Szeretem nézni a táncot ahogy csinálják,valamit még én is kipróbálnék-kipróbáltam...:))
9.Szeretek énekelgetni.:))
10.Szeretem a One Direction-t,Anna Kendrick-et s még sok mást is persze.Of course!:D
11.Imádom az olvasóimat hogy őszinték velem és hogy mindig illetve hogy olvassák a blogomat.Na meg persze szeretek írni is természetesen!!;)

Válaszaim a 11 kérdésre:
1. Miért döntöttél úgy, hogy nyitsz egy blogot?
Azért mert a barátnőimnek volt és így nekem is megtettszett.
2. Mit érzel amikor írsz? Büszke vagy magadra, esetleg szégyelled vagy teljesen other feelinged van? :)
Igazából van amikor nem tetszik amikor megfogalmazok valamit,így mindig keresek egy új kifejezést,s amikor az már tetszik vagy jobb akkor hagyom és jól érzem magam mert megoldtam egy problémát.:) 
3. Szereted a zenét?
Még szép!!Ki nem?? :D
4. van kedvenc énekesed˛/énekesnőd?
Kedvenc bandám van-ami a One Direction-s kedven énekesem pedig Anna Kendrick!!!! :)
5. Általánosságban milyen a hangulatod?
Happy.:)))
6. Röviden milyen embernek ismered magadat?
Kedves,bár olykor tudok simán bunkó is lenni,s imádok röhögni!!:D
7. Hogy állsz a sulival? Milyenek a jegyeid? Hogy viszonyulsz a tanáraidhoz? :)
Egész jól megy gy a végén,jegyekkel belehúztam,csak néhány olyan aki bunkó velem...:)
8. Szereted az állatokat? Esetleg van neked otthon?
Igen,szeretem őket s persze van is otthon!! :)))
9. Hogyan viszonyulsz a barátaidhoz?
Aki megérdemli azt szeretni kell!! <3
10. Vannak kedvenc blogjaid?
Igen,az összeset amik bevannak jelölve :) 
11. Mi a kedvenc könyved?
Huh...sok van de pl. Az imádott Jenna Fox... :))

Most jöjjön az én 11 kérdésem:
1.Milyen témák érdekelnek? (pl.blogok )
2.Mi a kedvenc színed?:::))
3.Melyik a kedvenc országod?
4.Van-e kritika blogod?
5.Írtad-e már ki valahova hogy neked van blogod? (pl.:Twitter)
6.Van-e BFF-ed?::)))
7.Mi a kedvenc számod? (pl,:12,34,...stb..)
8.Mi a kedvenc illatod?:))
9.Allergiás vagy-e valamire?(furi kérdés tudom:D)
10.Milyen blogokat olvasol szívesen?
11.Mi a kedvenc tantárgyad?

Akiknek küldöm:






<3






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése