2013. május 20., hétfő

20.fejezet

Amikor Sue épp nyitotta volna a száját,Peter hívott minket.
- Lányok ti se maradjatok ki belőle!
- Jó,jó persze!De tisztázzuk...miről van szó??-néztünk rá amolyan "mi van már" nézéssel.
- Hát a vizet kéne valahogy összeszednünk...-s úgy nézett ránk mint valami teljesen idióta bagázsra...jól van na...
- Persze segítünk...-tápászkodtam fel a földről,mire Sue nyújtotta a kezét.Mosolyogva néztem rá.
- Na milesz ?-türelmetlenkedett tovább.
- Ja,hogy én most húzzalak fel...- "lepődtem meg teljesen".
- Na ne hülyéskedj...-nézett rám és nyújtogatta a kezét idegesen.




- Miért,nincs szád hogy szóljál?
- De mint látod van csak...
- ...S lábad meg kezed van?
- Na jó tudod mit hagyj békén,s ne szólj hozzám egész nap...-tápászkodott fel végre.
Csak elindultunk vizet gyűjteni nagy nehezen.A többiek már javában elindultak kulacsokkal a kezükben.Már szinte úgy nézett ki hogy nekünk semmit nem kell csinálnunk.Megpróbáltuk Sue-val messze kerülni Peter-t,de sajnos kiszúrt.
- Hé,hé lányok...hová-hová ilyen sietősen??-nézett ránk cinikusan és idegesen Peter.
- Ja hát khm...mi csak a kulacsunkért mentünk...-kezdtem volna magyarázkodtam volna amikor Sue közbelépett.
- ...mi éppen a vízeséshez megyünk,mivel éppen otthagyta Elsa a legnagyobb flakonját ami van neki!-állt ki dacosan Sue.Majd folytatta.- Csak hogy valaki megállított minket...-nézett rá utalgatva.
- Oh...-lepődött meg teljesen.- Ez esetben...-mutatott az említett irány felé.- Menjetek nyugodtan.
Elmentünk a bőröndömhöz először, (hogy kivegyünk egy nagyobb kulacsot...de shhh) majd elindultunk a vízeséshez.
- Na jó most hogy így itt vagyunk,illetve megyünk...meséld szépen el hogy miért voltál olyan "tejbetök".-mosolyogtam rá.
- Megmondtam...nem szólok hozzád...-majd átgondolta s folytatta-...ezen a mondaton kívül.
- Na ne már!Ne csináld már...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése