2013. május 7., kedd

A seb (az égés)

14.fejezet

Amikor odaértünk a vízeséshez azonnal előkaptuk a kulacsokat.Öt kulacsot hoztunk(illetve hozott)és kettőt még ami a sajátunk!
- Jaj,ne már!Most vizes lettem!!-siránkoztam Noa-nak.
Amikor odafordultam elállt a lélegzetem!Éppen a vízesés alatt állt,amikor észre vette hogy nézem (na jó bámultam)őt felém fordult.
- Na mi van?Nem mersz bejönni a vízbe?-mosolyodott el rajtam.
- Őszintén?Nem!-jelentettem ki az igazat.
- De miért??Hisz fel fogsz frissülni!-értetlenkedett tovább.
- Nem!-makacsoltam meg magam.
- Hm...Na jó akkor legalább húzzál ki innen!-kérte tőlem a szivességet.
- Már bocs de fogadjunk hogy az lesz hogy engem is belehúzol a vízbe!!??-vontam kérdőre.
- Nem,nem...eskü nem lesz az!-nézett rám azokkal a bociszemeivel!!De szépek voltak azok a szemek.
- Na jó,gyere!-törtem meg.
Na és itt ugrik a majom a vízbe!Illetve én ugrok a vízbe mert természetesen behúzott engem is!!.!
- Phöm-köptem ki a vizet a számból-ez most mire volt jó?-s szinte már fuldokoltam?
- Hát erre...-s hosszasan megcsókolt engem.Hömm...igen lehet hogy megérte...
- Ezért érdemes volt bejönni...-de ilyenkor elhallgattatott egy újabb csókkal.-Csütt...-csitítot el engem ismét (ugyanúgy mint előbb),de ilyenkor már muszáj volt megszólalnom.
- Mennünk kell...még hiányolni fognak minket,vagy utánunk küldenek valakit!-kezdtem el gondolkozni.
- Na jó!Ha ennyire eltolsz magadtól...-adta a sértődötted.
Erre elröhögtem magam,adtam neki egy röpke csókot majd elindultunk visszafelé.
Amikor odaértünk,Sue aggodalmas arccal felénk (felém) rohant.
- Elsa ugye hoztatok vizet??!??-nézett rám szinte már könnyes szemekkel.
- Igen...de miért mi történt??!?-ijedtem meg teljesen.
- Tűz van!Tűz ütött ki!!!-mutatott a tábor felé.
- Jézusom megsebesült valaki?-csatlakozott a beszélgetésbe Noa.
- Igen!-ekkor láttam hogy baj van,de igazán...
Öt perc volt kábé mire odaértünk.Sejthettem volna!Amikor odaértünk mindenki körülállt valakit.S ki nem volt ott?Hát persze hogy Peter.Pedig őt könnyű kiszúrni!!Azonnal odarohantunk hozzá.
- Úristen!!-kiálltottam föl hangosan.-Mi történt?
A látvány szörnyű volt!Peter-nek szinte az egész lába megégett valamennyire.Nem tudom mi lesz vele...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése