2013. május 15., szerda

19.fejezet

Ciara már épp vissza vágott volna neki,amikor eleredt az eső.
- Ah,ez szuper...most tönkre megy a sminkem...-zsörtölődött tovább.
- Na jó mindenki menjen ahhoz a nagy kupac ponyvához amin én szoktam aludni.
Hm...még csak most tűnt fel hogy van fölötte egy tető.Biztos amíg mi elvoltunk valahol addig ők ezt eszkábálták össze.
- Gyerünk-gyerünk,hamar...-kezdte a terelést Peter,majd amikor felakart állni,rájött hogy nem tud (egyedül).-...khm...segítene valaki...-Noa és Raven odamentek s segítettek neki.Jól megáztak szegénykék mivel elég lassan mehettek Peter lába miatt.Amikor ideértek csavarni lehetett volna a ruháikból a vizet...Raven-nél ez meg is történt!Bizony levette a pólóját arra hivatkozva hogy már csurom vizes,úgy is mindegy...Ühüm persze!Csak hogy olyan kockás volt a hasa mintha egy domborzati térképet bámultunk volna!!Szinte minden lány tátott szájjal nézte a jelenetet.Noa odaült mellém és átkarolta a derekamat.Majd belepuszilt a nyakamba,mire én elmosolyodtam.
- Nekem te miért nem csinálsz ilyet?-kérdeztem "sértődötten".
- Azért mert nem akarom hogy a többi lány is olvadozzon a testem miatt!-nézett rám huncutul mosolyogva.
- Hé!!Honnan gondolod hogy olvadoznék látványtól?-néztem rá hanyagul.
Erre elröhögte magát,s levette a pólóját...Hű,hát őt sem a megye térképbe tenném,hanem biztos hogy a domborzathoz!!
- Hm...hát nem tudom mire gondoltál akkor amikor azt mondtad hogy minden lány olvadozni fog a testedtől...-néztem rá felszegett állal.
Elröhögte magát,felállított,magához húzott és megcsókolt hosszasan.Erre elállt az eső,s kisütött a nap.
- Jól van emberek,akkor mindenki mehet ki...illetve Angus és Katherine!Kérlek maradjatok és segítsetek nekem,kérlek szépen!- csíptem el hallottam még az utolsó pillanatban.
- Na én megyek és megszárítom magam és veszek száraz,tiszta ruhát...-nézett rám mosolyogva Noa.
Gondolom elvörösödtem és vigyorogtam egyben mert Sue így jött oda hozzám.
- Na mi van kis tejbetök?-vigyorgott rám Sue.
- Phh...semmi...- próbáltam leplezni magamat és a boldogságomat,de úgy tűnt Sue-ról se lehetett levakarni azt a "bizonyos" vigyort.- Na mesélj szépen!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése