2013. április 4., csütörtök

A baj....

9.fejezet

- Jó menjünk le!Hisz aludni is kell valamennyit!-fejezte be a beszélgetést Peter.- Ezt hagyd abba...mindjárt meg vagy...
- Szerintem az a sorsom hogy egy szélvéMi után mindent kirángattunk,kivittük Peter-hez.
- Jó ez egész sok!Talán elég lesz.-gondolkozott Peter.
- De hol lenni Angus?-kereste szemével az említett személyt Natalya.
- Lehet hogy elakadt!Érte megyek!-ajánlottam fel magam.
- Rendben!A többiek lemehetnek!Én itt meg várlak fönt.-jelentette ki.
Elindultam a pilóta fülkéhez,mert ugye neki oda kellett mennie.Nyöszörgésre lettem figyelmes.
- Angus?-kérdeztem ilyedt hangon.
- Ahh......ki vagy?-mondta egy hang.Igen ez Angus.
Amikor beléptem a pilóta fülkébe ijesztő látvány fogadott.Angus valahogy gondolom megbotlott,ugyanis a repülő szélvédőjén feküdt mozdulatlanul.
- Mi történt?
- Ah... megbotlottam és előre estem...-kezdte mesélni.
- De akkor hogy hogy nem a földre estél?
- Beütöttem a lábam ezért le kellett ülnöm...ezért ide felültem....de amikor éppen megakartam nézni a lábamat hogy eltörtem-e...amikor hirtelen lecsúsztam...és most vagyok itt.
- Uh te szegény.....meg ne mozdulj!
- Miért?
- Mert repedezik az üveg....
- Segíts!Kérlek!-kiáltotta Angus.
- Jó,jó maradj nyugton...meg fogom fogni a kezed...és vissza húzlak-nyugtatgattam.
- Jó,jó kezd...
Oda mentem a műszer falhoz,majd feltérdeltem rá és megpróbáltam elérni Angus karját.
- Még egy picit...-győzködtem magamat.
- Ah,hagyd!Nem fogsz úgy sem elérni...
dő miatt haljak meg...
- Nem!-kiáltottam.
Egyre jobban repedezett,amikor hirtelen beszakadt.Az utolsó pillanatban előre rugaszkodtam és elkaptam Angus karját.Ha nem akasztom be a lábamat a műszerfal alá akkor én is leesek.
- Meg vagy!-kiáltottam.
- Kösznöm!
- Várj felhúzlak!
Mi után felhúztam,odajött hozzám és megölelt.
- Köszönöm!-suttogta.
- Legközelebb jobban vigyázz!
- Mi a neved?
- Elsa!
Amikor elengedett,a fájós lába miatt,botorkálva vissza sétáltunk Peter-hez.
- Mi történt?
- Majdnem meghaltam....
- Mi??
- Igen,de Elsa megmentett!
- Hála az égnek hogy mentél...
- Igen!Ha nem jött volna...
-....abba inkább ne is gondoljunk bele!-vágtam közbe.-de hol van az a sok ponyva?
- A többiek csináltak egy menedéket!
- Jókor,hisz kezd esteledni...-nézett fel Angus az égre.
Míg a legutóbb említett személy orvost keresett,addig a többiek tüzet raktak.Találtak hálózsákokat,igaz nem annyian amennyien vagyunk,de két ember osztozkodik ha egy nagyobb van nála,ha meg egy személyes akkor megnézik hogy két vékonyabb alkatú belefér-e.Ha valakinek semmi nem jut,akkor a maradék ponyvát,abroszt meg egyéb dolgokat magára teríthet.
- Na jó figyelem!Heten maradtunk hálózsák nélkül....Illetve maradt egy egyszemélyes meg egy kétszemélyes...
- Enyém meg Angus-é lesz a kétszemélyes!-stoppolta le azonnal Agnes.
- Enyém egyszemélyes lenni!-rohant a zsákhoz Natalya.
- Jó rendben!Már csak négy fő!-szólt oda a vezetőnk.
- Itt még van egy hely!-szólalt meg egy fekete bőrü fiú.
- Akkor szerintem én megyek!-tettem fel a kezem jelzés képpen,hogy én szeretnék menni oda.
Miután befeküdtem a fiú mellé,megkérdezte mi a nevem.Ezután meg monta hogy az ő neve Omar.
Egyébként Sue még betudott feküdni egy lány mellé,Peter meg az az utolsó fiú (aki a tűzhöz gyűjtött fát,azért maradt le) a maradékba burkolodzott.Láttam hogy Omar már eltudotta ludni így én is megpróbálkoztam....



2 megjegyzés: