2013. április 15., hétfő

Csőrös

11.fejezet

Elindultunk hárman az erdőbe,hogy felfedezzük igazából azt hogy hol is vagyunk.
- Másszunk föl egy fára!Úgy jobban látunk.-mondtam ki hangosan a gondolatomat.
- Ez jó ötlet!-helyeselte Katerine.
- Valaki tartson bakot!Úgy talán elérem a legelső ágat...
Az a bak tartó nem más mint Noa volt!Elértem a legelső ágat,majd sikerült megkapaszkodnom.Elkezdtem felfelé mászni.Amikor úgy éreztem hogy elég magasan vagyok körbenéztem.Óriási sziget.Gyönyörű volt panoráma, s szerencsére találtam nem messze tőlünk egy vízesést.
- Hé srácok!Ott egy vízesés....Srácok,srácok...hahó!!-pánikoltam be teljesen mert nem találtam a többieket.
- Nyugi,itt vagyunk!Csak Sue szólt hogy a halottakat ma fogjuk eltemetni.Éppen elmélyültem volna a gondolataimban amikor nekem repült egy papagáj!!Elengedtem az ágat hogy elzavarjam a csőröst,amikor elkezdtem zuhanni!Szerencsére kitisztult előttem a világ és megtudtam kapaszkodni egy indába!
- Jól vagy?-kiálltotta Noa.
- Igen.Csak kapj el!...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész is! Hamar hozd a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. Benne lennél egy linkcserében? loveistakeingoverme.blogspot.hu Nálam már kint vagy?

    VálaszTörlés
  3. Díj Nálam kedves blogíró :) xonewayoranotherx.blogspot.hu

    VálaszTörlés