2013. április 3., szerda

Kutatás

8.fejezet

Fönt a repülőn elképesztően sok ételt találtunk.Bár ha bele gondolok hogy hogy 33 embernek (kiderült hogy ennyien maradtunk) ez mégsem olyan sok.Sue éppen egy dobozt vette le,ami tele volt gyümölccsel.
- Mangó?Az a kedvencem!-jelentettem ki diadalmas hangon.
- Ja!Meg papaya,füge,banán és marahuja!
- Ezek mind egzotikus gyümölcsök!Szeretem őket!Passz légyszi egyet!-tolta oda a képét Ciara és barátnője Cloe is.
- Nem vehettek belőle!-csapott a kezükre Sue,mert már nyúltak is utána hozzá-mindenkinek kell hogy jusson!
- Jaj istenem!Mindenbe bele kell kotyognod?-förmedt rá Ciara.
- Igaza van a lánynak!Ezen az egy szem mangón egy élet is függhet!-szólalt meg a lány mögött hirtelen Peter,aki miatt Ciara és Cloe összerezzent.
- Gyere Cloe!Menjünk!-készült távozni Ciara.
- Jó csak...huh...segítenél ennél a doboznál...nem bírom el egyedül!-küszködötta dobozzal Cloe.
- Argh!-csak ennyit tett hozzá,megfordult és eltipegett,mintha egy divatbemutatón lenne....
- Majd én segítek!-mentem oda hozzá.
- Kösz!-nézett rám kedvesen.
Miután segítettem neki levinni mentem volna fel jogy segítsek,amikor Sue kiálltott le nekünk:
- Ne jöjjön fel senki három emberen kívül!
- Miért csak három ember menjen fel?Eddig mindannyian kellettünk...-értetlenkedett az egyik srác.
- Azért mert már csak ponyvát,ruhát,kötelet illetve kötél szerű anyagokat és vízálló cuccokat fogunk lehozni!-tűnt föl mögötte Peter.
- Én jövök!-kiálltotta be egy eléggé sportos nő.
- Rendben,Agnes!-fogadta el jelentkezését Peter.
- Én is megyek!-jelentettem be hirtelen felindulásból.
- Köszönöm!Már csak egy ember kéne!
- Én is jövök!-tette hozzá egy fiú.
- Köszönöm Angus!Akkor gyerünk!Még egy tágas halyet is kell találnunk ahol aludhatunk.
Mikor felértünk,már előszedtek pár dolgot Sue-val.
- Jó!Angus,te menj a pilóta fülkébe,és nézd meg van-e ott valami a felsoroltak közül.Agnes te menj az elsőosztályra.
Ekkor nézett rám.
Mi a neved hölgyemény?-kérdezte kedvesen Peter.
- A nevem Elsa!Ő pedig Sue,vele jöttem.
- Tudom,vele már váltottam pár szót!Te menj a mosdókhoz,meg annak a tájékára.Ebbe bele tartozik a stewardessek részlege is!Nézd meg van-e ott valami!-utasított!
Elindultam a mosdók felé.Bementem,körülnéztem,de ott bent nem találtam semmit.Na a stewardessek részlegén találtam terítőket,abroszt és még egy naggyobb ponyvát is.Diadalmasan mentem ki,hogy kell segítség.
- Jó akkor Angus,Agnes?Valaki?
- Nem érünk rá!
- Jó,akkor még egy valaki!
- Én jövök!-mondta valaki erős akcentussal.
- Rendben,gyere.
Egy perc múlva egy orosz,nő állt meg mögöttem.
- Szia!Natalya Trezovits!-hozta rám a frászt,mert nem számítottam rá.
- Szia!Elsa Sendert!-nyújtottam a kezem esetlenül felé.
- Na merre lenni ponyvák?
- Erre.-biccentettem-nincs messze.
- Rendben!Induljunk!-jelentette ki,rángatott maga után engem is...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem eredeti ötlettekkel írod ezt a blogot! Nekem tetszik és várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés