2013. március 28., csütörtök

Sötét nehézségek...

4.fejezet

Az utolsó pillanatban felszállt még egy fiú.Az őrök ugyan nem akarták már felengedni,de végül sikerült felharcolnia magát.Éppen szólni akartam Sue-nak hogy nézzen már oda,amikor kiderült hogy ő már nagyon is elmélyült a ,,jövevénnyel".Sue teljesen leblokkolt,nem tudott megszólalni.Aha!Szóval Sue-nak is végre tetszik igazából valaki.A srácnak holló fekete haja és szeme volt.Hát igen,nem volt csúnya.A fiú leült a helyére-ami két sorral hátrébb volt-feltette a fülesét és szerintem itt véget is ért Sue nagy pillanata.
- Sue,szerintem ahhoz hogy életben maradj levegőt is kéne venni....
- WOW!-ez az egy szó volt amit kitudott nyögni.
- Figyelem,figyelem csatolják be öveiket,mert felszállunk!-recsegte egy hang a mikrofonból.
- Sue...
- Egy pillanat.
- Sue!!!
- Mivan?
- Én félek...-nyögtem ki végre. - Szerintem pánikrohamot fogok kapni....
- Nyugodj meg! Csak a felszállás szokott nálam is parás lenni!
- Jó...jó...huh
El sem hiszem,de felszálltunk!
- Igazad volt,ez a része tényleg parás!
- Most már jobban vagy?
- Igen,már sokkal jobban!
- Jó napot! Kérnek esetleg mogyorót,üdítőt...
Állt meg mellettünk az egyik stewardess. 
- Igen,én kérek szépen egy ásvány vizet!Te kérsz valamit Sue?
- Igen egy zacskó mogyorót! 
- Parancsoljanak!
Azzal odaadta a kívántakat.Négy óra elteltével,hirtelen a repülőgép elkezdett rázkódni!
- Figyelem,figyelem kiégett  kettő hajtóművünk! 
Őrizzék meg a nyugalmukat. Valószínűleg kényszerleszállást kell végre hajtanunk!
- Úristen!Lefogunk zuhanni!-pánikoltam be hirtelen.
- Én nem akarok lezuhanni!!-sikította Sue.
Mindenki elkezdett pánikolni,sikítozni és ijedezni egyszerre....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése