2013. március 28., csütörtök

Drágaság

2.fejezet

Amikor kiértünk a reptérre,csupán negyed óra maradt az indulásig.

- El sem hiszem hogy ahhoz képest milyen jól beértünk!-lihegte Sue
- Ja....igazad van!Mindjárt megfulladok...
- Jó vegyél egy,üdítőt addig én megkeresem a mosdót!
Míg Sue elindult a mosdóhoz,én addig körbenéztem merre lehet a büfé.Amikor odaértem megnéztem mik vannak.Na ekkor ütött meg a guta!!!Egy ásványvíz volt 3 euró!
- Elnézést, melyik üdítőjük a legolcsóbb?-kérdeztem reményteli hangon.
- Az amit előbb nézett!-felelte a srác.
- Ön hülyéskedik velem!-nevettem fel hitetlenül.
- Nem,nem hülyéskedem! Vegyen valamit vagy távozzon kérem!
- Hah,ezek nem normálisak!-hördültem fel.
- Elnézést,mit mondott?- fordult felém ismét a pasas,enyhe dühvel a szemében.
- Ha nem hallotta akkor vizsgáltassa meg magát!-azzal faképnél hagytam a fiút.Ekkor érkezett meg Sue.
- Ezt nem hiszem el!Fizetnem kellett a mosdónál!-háborodott fel teljesen Sue.
- Na még ez is!-keltem ki magamból.
- Miért mi történt?-gyanakodott rám nézve.
- Egy nyomorult üdítőt nem bírtam venni,mivel 3 euró a legolcsóbb!
- Szép,na menjünk!
S elindultunk a kapu felé.Először átvizsgáltak minket fém detektorral,majd megnézték mennyi folyadék van nálunk!Ekkor derült ki,hogy Sue-nál mindvégig volt víz,csak elfelejtett szólni....
- És ha szomjazok,akkor is ,, elfelejtesz"szólni?
- Jó,na elfelejtettem!
- Na jó mindegy,felejtsük el!-adtam meg magam.
Miután mindent leellenőriztek felszállhattunk a gépre...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése