2013. március 27., szerda

A nehéz kelés

1.fejezet

- Elsa,gyere keljél már fel!-indította a napom ez a szörnyű mondat....
- Jó,jó.....csak még öt percet...
- Nem!
- De hát minden embernek kell még reggel öt percnyi szundi az életében...
- Hát akkor te nem azok közé fogsz tartozni!
Na ekkor történt az hogy elegem lett belőle,ledobtam magamról a takarót,és kikergettem a szobámból!
- Na menj ki szépen Sue!
- Hé,hé nyugi! Mit csinálsz?
- Ha már fölkeltem akkor az lesz amit én mondok!Tehát menj ki a szobámból,és menj be a tiedbe!!
- Az jó lenne csak tudod az az én szobám is....
Uppsz ja igen...hisz szobatársak vagyunk.
- Jó bejöhetsz...
- Köszönöm!- érezve a gúnyt a hangjából nem hagytam magam.
-... ha megmondod mi a jelszó!
- Na engedje be!- vette komolyra a dolgot.
- Neem ez meg se közelíti...
- Khm...Légyszíves..Engedj be...-sziszegte a fogai között.
- Látod milyen könnyű...-engedtem be Sue-t.
- Jó de induljunk mert elfogunk késni...
Na ekkor jutott el a tudatomig hogy elfogunk késni a repülőtérről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése