2013. március 28., csütörtök

Másodosztály

3.fejezet

Amikor megtaláltuk a másodosztályt,megkerestük a helyeinket.Nagyából középre kértünk helyet.Ezzel nincs is baj,csak azzal van hogy két nő elfoglalta a helyünket.
- Elnézést,de ez a mi helyünk...-próbálkozott Sue.
De ők csak vihogtak tovább(sőt szerintem még jobban is). 
- Elnézést de ez a mi helyünk!-kezdtem kicsit hangosabban.
- Jaj,kopjatok már le kislánykák!-felelte az egyik nagyképűen.Nem értem hogy miért kislánykázott le,hisz egyidősek vagyunk...Éppen kezdtem volna vissza visszavágni,amikor egy hang megszólalt a hátam mögött.
- Engedjétek már át nekik!
- Gyere Ciara,üljünk máshova!-szólalt meg az egyik a hosszú csend után.
- De én nem akarok elmenni Cloe!-hadakozott tovább a másik.
- Márpedig jössz!-azzal felrángatta és elmentek a (szerintem) saját helyükre.
- Köszi!-fordultam meg,s azzal a mozdulattal fagytam le! A fiú aki segített nekünk egy kék szemű,szőke hajú fiú volt.Nagyából egyidős volt velünk.Talán egy-két évvel lehettünk fiatalabbak.Hallottam a szívverésemet...
Nem válaszolt semmit csak biccentett egyet,azzal leült a helyére.Mi után mi is leültünk,elkezdtem suttogni Sue-nak.
- Te is láttad,ugye?-kérdeztem mert nem tudtam hogy álmodom,vagy tényleg igaz hogy találkoztam egy ilyen fiúval!
- Igen,és látom nagyon tetszik neked...-húzta vigyorra a száját.
- Na és ha igen?
- Hát nem csodálom hisz nagyon helyes!
- Igen az!
Ekkor jutott eszembe hogy ő mennyire más mint én. Én barna hajú,barna szemű lány vagyok,míg neki szőke haja és kék szeme!
- Remélem hogy lesz még alkalmam beszélni vele!-s ezzel hagytuk abba a beszélgetést,mivel egy perc múlva felszállás lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése